Vandaag begin ik om 11 uur in de ochtend. Ik heb eerst mijn kleinkinderen naar school gebracht. Dit kan gelukkig, omdat ik mijn eigen werktijden kan inplannen en kan werken op de dagen die ik wil.

 

Ik log in op ons systeem ‘Infotalk’ en bekijk welke adressen ik vandaag ga bezoeken. Met deze informatie ga ik op pad. Ik stap in de auto naar mijn eerste bezoek.

 

Ik bel aan bij de donateur aan en stel mij netjes voor. De donateur is blij verrast dat er een relatiebeheerder voor de deur staat van het Goede Doel dat hij steunt. Nadat ik hem namens het Goede Doel hartelijk bedank voor de donaties, vertel ik waarom ik hem bezoek.

 

Na de uitleg word ik binnengelaten. Onder het genot van een kopje koffie vertelt de donateur waarom hij juist deze stichting steunt. Het is een fijn gesprek. Deze meneer staat open voor het verhogen van de periodieke donatie. Ik regel de nodige zaken voor de donateur. Hierna neem ik afscheid. Op naar de volgende donateur.

 

Gedurende de dag houd ik contact met mijn teamleider die mij adviseert en tips geeft.

 

Aan het eind van deze werkdag heb ik bij een aantal donateurs meer financiële steun voor het goede doel gerealiseerd en ik heb interessante en leuke gesprekken met de mensen gehad.

 

Met een voldaan gevoel ga ik naar huis.

Wilt u de mogelijkheden bespreken voor de inzet van Socialtalk voor uw organisatie?