Nalatenschap

Het vraagt om een vriendelijke en integere aanpak als je donateurs wilt vragen om jouw goede doel op te nemen in het testament. Het kan voor de donateur die al langere tijd verbonden is aan jouw organisatie fijn zijn als jij hierover informeert.

 

Wanneer en hoe kun je dit doen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om ‘geven na leven’ bij je donateur onder de aandacht te brengen. Telefonisch, persoonlijk aan de deur, via een schriftelijke enquête, of een combinatie hiervan. Respectvol en vrijblijvend, dat is belangrijk in deze informatieve gesprekken.

 

Nalatenschapscampagne

Misschien heb je plannen om een nalatenschapscampagne voor jouw organisatie op te starten. Een goed begin is het registreren van de leeftijdsopbouw in je donateursbestand. Een verjaardag, geboortejaar of geboortedatum komt tijdens onze gesprekken met donateurs geregeld ter sprake.

Een gesprek bij de mensen thuis voeren wij namens jou op basis van gerichte vragen of op initiatief van de donateur. We zijn daarbij alert op signalen en informatie die van belang zijn voor het succes van jouw nalatenschapscampagne.

 

Waardevolle gegevens over je donateurs

Deze gesprekken helpen je om waardevolle gegevens te verzamelen voor nalatenschappenwerving. We leggen deze discreet en zorgvuldig vast te leggen in het dossier van je donateur.

 

Natuurlijk verzorgt Socialtalk ook verificatie calls op de door ons geworven donateurs en upgrades en opvolging via e-mail en/of DM.

Heb je interesse of vragen?

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op

NL: Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.